Kā piekļūt nopirktajiem kursiem?

#1 Sākumlapā: Pārliecinieties, ka esat pierakstījies. Ja esat pierakstījies, pārejiet uz soli #3. Ja neesat pierakstījies, noklikšķiniet uz saites ‘Ienākt’ sākumlapas augšējā labajā stūrī.

#2 Pierakstīšanās lapā: Ievadiet savu e-pasta adresi un paroli, un noklikšķiniet uz ‘Ienākt’.

#3 Mājaslapā (kamēr esat pierakstījies): Sākumlapas augšējā labajā stūrī noklikšķiniet uz saites ‘Mana darba virsma’.

Tas jūs aizvedīs uz sadaļu ‘Mana darba virsma’, kur atradīsiet visus kursus, kuros pašlaik esat reģistrējies. Noklikšķiniet uz jebkura kursa attēla, lai uzsāktu vai turpinātu šo kursu.
Kā piekļūt nopirktajiem kursiem?

Kā rediģēt savu e-pasta adresi, paroli, vārdu vai profila attēlu?

Vispirms pārbaudiet, vai esat pierakstījies. Ja lapas augšējā labajā stūrī redzat savu vārdu, jūs esat pierakstījies, pārejiet uz soli #3.

#1 Ja augšējā labajā stūrī redzat saiti ‘Ienākt’’, noklikšķiniet uz ‘Ienākt’.

#2 Ievadiet savu e-pasta adresi un paroli, un noklikšķiniet uz ‘Ienākt’.

#3 Novietojiet kursoru virs sava vārda (augšējā labajā stūrī), lai atvērtu nolaižamo izvēlni. Noklikšķiniet uz ‘Mans konts’.

Profila lapā varat mainīt savu profila attēlu, e-pasta adresi un vārdu. Ritinot lejup, varat nomainīt arī paroli.
Kā rediģēt savu e-pasta adresi, paroli, vārdu vai profila attēlu?

Kā rediģēt saglabāto kredītkartes informāciju / pārvaldīt / atcelt abonementu?

Vispirms pārbaudiet, vai esat pierakstījies. Ja lapas augšējā labajā stūrī redzat savu vārdu, jūs esat pierakstījies, pārejiet uz soli #3.

#1 Ja augšējā labajā stūrī redzat saiti ‘Ienākt’’, noklikšķiniet uz ‘Ienākt’.

#2 Ievadiet savu e-pasta adresi un paroli, un noklikšķiniet uz ‘Ienākt’.

#3 Novietojiet kursoru virs sava vārda (augšējā labajā stūrī), lai atvērtu nolaižamo izvēlni. Noklikšķiniet uz ‘Mans konts’.

#4 Noklikšķiniet uz ‘Norēķini’ (izvēlnē lapas kreisajā pusē).

Jūsu profila lapas sadaļā ‘Norēķini’ varat:
#5 Mainīt kredītkartes informāciju vai
#6 atcelt jebkuru no jūsu aktīvajiem abonementiem.

* Ja Abonementu sadaļā redzat paziņojumu ‘Tev nav neviena abonementa’, tad jūsu abonements ir atcelts.
Kā rediģēt saglabāto kredītkartes informāciju / pārvaldīt / atcelt abonementu?

Sazinieties ar mums

Ja jums ir vēl kādi jautājumi par mūsu vietnes izmantošanu, lūdzu, rakstiet mums uz